Tuesday, May 11, 2010

JANGAN BIARKAN DENDAM MENGUASAI DIRIKU, TUHAN

Kematian itu menakutkan aku.. kematian akan dtg tdk kira pada umur @ bangsa @ agama,,, Kenapa aku berbicara ttg kematian... rasanya aku agak rasa sangat terkejut sebab DIA telah pergi dalam usia yg terlalu muda... mula2 aku rasa macam x percaya... 5 tahun aku satu sekolah dengan DIA.. sebelum DIA pergi, aku sempat chatting dengan dia and dia pesan STUDY ELOK-ELOK... itulah ayat dia yg terakhir DIA bagi kat aku...rasanya kepergian dia yg terlalu awal itu lah membuka mata,hati n jiwa aku... yg penuh sgt dengan dendam... ye, memang hati aku penuh dengan dendam... mereka semua kejam dgn aku, mereka semua hina aku, mereka ketawakan aku, mereka mengejek aku,,, DEMI ALLAH, sakitnya hanya tuhan jer yg tahu..rasanya beribu ribu doa yang x baik keluar dari mulut aku untuk mereka. Berita tentang kematian dia, membuat hati aku ni, luntur... aku memaafkan segala kesilapan DIA kat aku, aku tahu DIA sebahagian juga dari MEREKA yg kejam itu.. tapi perginya dia... membuka hati aku untuk memaafkan DIA dan mereka yg kejam dgn aku tu.. xperlah,,, aku redha jer aper diorang buat dgn aku dulu... mmg hidup aku ni penuh dgn kepasrahan.YA ALLAH JGN KAU BIARKAN DIRIKU DIPENUHI DENGAN DENDAM.

No comments:

Post a Comment