Friday, March 26, 2010

MY FIRST BLOG

blog ni, aku buat bkn untuk suka2... tp aku juz nk berkongsi cerita jer... tak kisah la ada orang nak baca ker tak nak...aku akan berkongsi cerita kat blog ni, bila time aku teringat kisah2 sedih aku n kisah2 hitam aku... mungkin aku akan rasa lega bila aku dapat kongsi cerita aku yang dulu2 tu...org kata “pandang ke hadapan, dan tak payah ingat kisah2 yang dah lepas” tp.... aku tak boleh lah.. kekadang bila time aku tgh sendiri2.. aku teringat lar... sebab benda2 yang aku teringat tu, “benda2” yang amat menyakitkan sekali, and bg aku orang lain tak pernah mengalaminya..and lagi satu tujuan aku buat blog ni gak, aku rasa orang selalu anggap aku ni mcm orang yang “TAK SERIUS” “TAK ADA PERASAAN” “SUKE MEREPEK & MENGAROT” dan ape2 jer lar... aku harap,dgn orang yang bace blog aku ni,betul2 kenal aku melalui “penulisan” aku, jangan pandang aku dari sudut luaran jer.. aku bukan nak kata aku ni baik,,aku juz nk orang pandang aku dari dua sudut... kita jgn pandang orang dari satu sudut jer, jangan pandang orang dari luaran jer..tapi aku mengaku, aku ni pon suke pandang orang dari luaran jer... maksud aku “LUARAN” tu, bukan bahagian fizikal.. tapi perangai dan perwatakkan.. aku harap dgn aku buat blog ni.segala perasaan yang negatif pada diri aku boleh hilang.. and dpt melegakan segala permasalahan kat dalam kepala otak aku..

No comments:

Post a Comment